April 9, 2009

Slappe af


Hej folks...
Det er mig igen.

Jeg er frisk og føle mig at jeg gerne vil skrive igen i min blog. Fordi jeg ikke tænker så meget men min opgaver og skolen. Jeg slappe af hele dagen. Lazzyyyy ;).




I dag var jeg meget træt. Min lilles pige -Aisyah- vækkede mig kl. 7 i morges. Hun sagde, Mor vågn op! jeg ville have musli med yoghurt. Kom mor!!!, hun tog min hand og sagde kom...nu!!
Lille princesse gjorde som 'big bosss' dengang.

Bagefter kunne jeg ikke søve igen, mens min mand lå i sengen. Så begyndte jeg i køkkenet at lave en indonesisk kage,der hedder 'putu ayu'. Aisyah var meget spændende til at hjælpe mig. Jeg er glad for at se Aisyah gerne vil hjælpe sin mor i køkkenet.

Det er godt vejret i dag. Jeg og Aisyah gik ud og legede os sammen med de andre børn. Aisyah kiggede sig til et barn, som kørte cyklen.

Pludselig sagde Aisyah : mor, hvor er Aisyahs cykle?
Så svarede jeg : din cykle er hjemme skat.
Så kom vi tilbage til huset og tog sin cykle, men min mand sagde at vi skal gå til butikken ved tankstationen for at købe cola til os. Ja...ja..det mener til min mand. Jeg drikker ikke cola men jeg kan godt lide saftvand 'hyldeblomster'.

Aisyah og min mand gik sammen til tankstation. Jeg valgt at blive hjemme fordi jeg var nodt til at rydde op huset, da de gik til derhenne.

Derefter blev Aisyah sulten og spurgte mig. Så gav jeg hende lasagne, som jeg lavede i går for aftensmad. Aisyah var træt og pludselig faldt hun sovn i min komputer stol efter hun spiste.

Heheh, det er ofte sket med hende faldt i sovn i stolen, mens hun så filmen i fjernsynet. Sidste gang da hun gjorde det, filmede jeg med mit fotografiapparat.

Derfor kan jeg slappe af og skrive i min blog nu. Men jeg regner til at gå i byen i aften og mødes min veninde fra skolen. Vi vil gerne se en film i biografen. 'Me time' i dag. Min mand forstå godt, at jeg er nodt til at have min egen plads for mig selv. Derfor kan jeg gå i aften. Det er fordi vi også skal gå til campingspladsen sammen med min mands familie i morgen.


God ferie...

1 comment:

fromheart said...

Nåh ! det er da dejligt at slappe af ! især når vi har dejligt vejret..he..he

sommertider, bruger vi tid for vores selv og jeg kan godt forstå hvor du er glad at gå ud sammen med din veninde..:-)

kan du have et rigtigt godt ferien..
hilse til ben..og knus for lille prinsesse aisyah..muachhhhhhhh