November 20, 2008

jeg vil.....

inspirere fra basim sang.

En kærlighed, Som får mig til at gøre ting som jeg aldrig troede jeg ku gøre En kærlighed Som får mig til at føle ting jeg aldrig ku' have følt før Hvorfor skulle jeg give slip på noget så unikt? Alene er jeg kun noder uden musik. Kys mig, lås mig fast til det her øjeblik, forevigt.


***

Han hedder Basim Moujahid, han var en af personer fra X Factor Denmark 2007. Han er rigtig sød ung mand, som vil blive forbilledet for andre ung især indvandrer familie.

Sidste gang så vi ( jeg, ben og aisyah ) i cityvest, hvor vi bor tæt fra basim skulle være optrådte sine nye sang. Jeg kan sige i her, han er ung, han kommer fra familie, hvor de bor i Danmark. Det betyder, at de kunne opdragede deres børnene at blive succes. Basims forældre marokkansk, alligevel kan de nå sine drømme.

Nu vil jeg fortælle lidt om min mening, hvorfor skrive jeg om basim sang ^_^

Først var jeg så nervøst, da jeg kom til Danmark. Derefter fik jeg et barn, så jeg var mere bange. Hvad skal jeg gøre og hvordan skal jeg opføre mig til at give Aisyah nok, så kan hun eksistere og tro på sin Gud.

Derfor underviser vi altid til hende om mange ting, især om religion som hun kender at sin forældre er muslim. Sådan må hun ikke tænke på andre mennedsker, som har ikke følger regler at blive muslim.

Til sidst, Basim er sej....super flot, jeg håber, at han kan blive forbillede med de unge.

God weekend venner og hav I en god dag.

Mange hilsner.

2 comments:

Mommy FaYeshO said...

God weekend venner og hav I en god dag;)
In fact it's really hard&more chalenge for moeslem parent to raise the kids in western society but it's also JIHAD!
dont worry Insha allah with good deeds u can raise Aishah be a good muslimah,and Allah will make everythings easy for you sista!

Anonymous said...

aduh teteh ngomong apa yah?...dak mudheng deh hihi.
Ais dah gede yah sekarang, mmm mudah2an semuanya sehat selalu, salam hangat dari bandung :)