December 16, 2008

Ahh, i was lazy :)



Hej du...
hvordan gør med dit liv? Jeg håber, at I har et godt liv.
Det må du undsylde, jeg ikke skrive i min blog. Det er fordi jeg har været travlt i mit liv. Min familie især min datter.

Først vil jeg gerne bede I om Eid adha mubarak, Må Allah SWT give os velsignet og give His kærlighed til vores familie i alle situationen.

Aisyah- min søde pige, hun er lige været syg i for tiden. Hun fik feber, hoster og flu. Men Alhamdulillah, hun er rask nu.

Nok om min familie, nu give jeg til jer nogen slag video, det er flot video jeg har set om indvandrere.

Så, håber jeg I kan forstå, hvad mener fra den video.
Godt fornøjelse....




1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaikum,
Forhåbentlig Aisy snart tilbagesøge den sygdom, og søster Vera altid give styrke til at yde det bedste for familien

aduh..kira2 bener ga sih aku nulisnya ...?!
tp yang penting, semoga Aisy n sist Ve selalu sehat aja deh.
Wassalam..