September 22, 2012

vnt-eksamen


Hej..hej...
har lige færdig med min eksamen..så kan jeg nu opdatere min blog. 

Ja..det er længe siden jeg har skrevet.
Først vil jeg sige Eid Mubarak, Minnal aidin wal faizin. Må Allah Ta'ala accepteres vores fasting i ramadhan måned.

Tilbage til eksmanen...nu har jeg kune to eksamen mere: pædagog og bachelor projekt. Yeahh, sommerfugl i maven!..Spændende men jeg glæder mig også til at blive færdiguddannede som pædagog. 

Jubii, Pædagog!!..titlen er: social of educator i engelsk.

jeg var rigtigt glad for at bestå i vnt eksman. Det var jo rigtigt hård både som studerende og mor plus kone. 

Men Alhamdulillah jeg fik et flot 12-tal i denne eksamen. Alhamdulillah, jeg var stædig overraskelse før. Men Insya Allah, hvis vi vil prøve at arbejde hård, vi kan nå vores drømme.

Tak til min mand og søde Aisyah for at støtte mig i det hele proces til vnt-eksamen.

Nu skal jeg fokusere til pædagogik fordi i den sidste måned af oktober skal jeg have denne eksamen.

Lav dhua' til mig, søde venner :-)


No comments: